آمــــوزش گـــام به گـــام کــــامـــپیوتر<2>
آمـــوزش گام به گام کــامــپـیــوتــراز مبتدی تا...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. از اونجا که یادگیری کامپیوتر یک نیاز ضروریه من در این وبلاگ آموزش کامپیوتر رو از اول اول واسه مبتدی ها میگذارم و اگه باشم هر روز به مطالب اضافه میکنم تا پیشرفته.
نويسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم

1-چگونگی ساخت اکانت :فرض کنید شما و برادر تان از یک کامپیوتر استفاده میکنید و سلیقه هایتان با هم متفاوت بوده در این صورت هر کدامتان میتوانید اکانتی برای خود داشته باشید اکانت ها از نظر محتوای پوشه ها و... تفاوتی با هم ندارند ولی از نظر صفحه دسکتاپ و... باهم متفاوت اند میریم سر اصل مطلب برای ساخت اکانت بر روی منوی startرفته از آنجا بر روی control panelبعد user accountsو از اونجا بر رویcreate a new accountبعد در قسمتtype a name for new accountیک نام برای اکانت خود نوشته و بر روی nextکلیک کنیدوبعد بر روی مهئهفثی کلیک کرده تا بعدا برای حذف اکانت مشکلی پیش نیاید وبعد بر روی create accountکلیک میکنیم اکنت شما هنوز ساخته نشده ولی قسمت های اصلی رو رد کردین برای ساخته شدن اکانت بر روی منوی استارت رفته بر روی log off و از آنجا بر روی logoffدوباره کلیک کرده..

2-وقتی چند پنجره در کامپیوتر داریم میتوانیم میتوانیم آنها را به صورت های مختلف دسته بندی کنیم برای این کار بر روی نوار وظیف رفته بر روی این نوار راست کلیک کرده و گزینهcascade windows را انتخاب میکنیم این گزینه پنجره هارا به صورت آبشاری در می آورد گزینه هی پایین تر نیز پنجره هارا هرکدام به یک صورت دسته بندی میکنند نحوه ی دسته بندی در ویندوز های مختلف فرق میکند.

3-برای مرتب کرن آیکون ها میتوانیم آنها را بر اساس name,size,type,modified دسته بندی کنیم برای این بر روی جایی از صفحه که خالی باشد راست کلیک میکنیم و گزینه arrange icons by را انتخاب میکنیم.

4-پنجره my computer راباز کنید بر روی گزینه viewکلیک کرده از آنجا میتوانید آیکون هارا به صورت جز به جز و... نمایش دهید

5-دفعه ی بعد اگه باشم مطالب مطالب جالب تر ,پیشرفته ترو زیا د تری رو میگذارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 77280
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1